You are not logged in.
Pages: 1
GTV กะ spiderสุดยอด รถในฝันเลย...
ภาพจาก http://www.zumac.ch/galerie_tuning.htm
ปิดท้าย การโพสครั้งนี้ด้วย GTV รุ่นเก่า คันนี้เป็นซากอยู่2-3ปีแล้ว
เพิ่งเอาออกมาล้าง เลยดูดีขึ้นนิดๆ แต่ชอบรถเก่ามากๆมันเป็นของสะสมได้ชิ้นนึงเลยล่ะ
--เหตุผลข้อนึงที่คนไทยไม่ค่อยใช้รถยุโรปเพราะคิดว่าหาซื้ออะไหล่ยากและราคาแพง
--แต่จริงๆแล้วรถยุโรปมีคุณภาพและน่าใช้มากๆแม้อะไรๆมันจะแพงไปหน่อย
Last edited by Pim@ra (2005-11-28 17:29:27)
ชิวิตแสนสั้น ศิลปะยืนยง
Offline
ตามมาชม อิอิ
OSKN #22 , http://001jzteam.multiply.com
Offline
รุ่นเก่ากับรุ่นใหม่
ต่างกันจัง
แต่รุ่นเก่าสวยแบบคราสิกดีนะ
รุ่นใหม่ดูจี๊ดมากๆ
~~~..................เพื่ออะไร...............~~~
Offline
แต่ถ้าให้เลือกต้องเลือกรุ่นใหม่ ชัวๆ
ชิวิตแสนสั้น ศิลปะยืนยง
Offline
หุๆ สาธุชาตินี้ขอมีไว้สักคัน
warwick stremmer 5 in mydrem
Offline
1991 Alfa Spider 24 Valve V6
I have always liked customizing and modifying my own Italian cars, for either the street or for racing. So when I had the opportunity of purchasing a wrecked 1994 164 LS, I went to work on my prototype. I knew that the Spider could handle a lot more horse power, and still be reliable. The stock transmission and differential are very strong and well built, along with the suspension and braking system. Getting 200 horse power out of the 2.0 litre stock engine would require a lot of money, special machining and parts, and then the engine would be highly stressed for everyday driving or racing. I had a
ชิวิตแสนสั้น ศิลปะยืนยง
Offline
Pages: 1